הקדמה
פרק 1 - התחלנו - איך לבנות קורס עם לרנדאש
פרק 2 - משימות, תרגילים, מבחנים ותעודות
פרק 3 - הקבוצות בלרנדאש
מכירת קורסים עם ווקומרס
פרק 5 - הרשמה וניהול משתמשים
עוד כמה דברים טכניים

למה יצרתי את הקורס הזה, ומאיפה כל התכנים?

למה יצרתי את הקורס הזה?

משתי סיבות עיקריות:

הקורס הזה נוצר במערכת לרנדאש Learndash  – מערכת ניהול קורסים לאתרי וורדפרס. זו מערכת מובילה בתחומה, איכותית ועוצמתית. אני בונה אתרי קורסים בלרנדאש עבור לקוחות, אבל האתרים שבניתי הם סגורים, מיועדים לתלמידים/ות שרכשו את הקורסים. לכן בניתי את הקורס החינמי הזה, כדי להראות את היכולות של מערכת Learndash ושלי, ולהסביר עוד קצת מה זה, ואיך נראה קורס לרנדאש.

לאחר ההקמה יש את העניין הקטן של תפעול אתר קורסים. כאשר לקוחה מקבלת לידיה אתר קורסים, גם אם הוא מוכן לגמרי, עדיין יש הרבה עבודה – להעלות עוד תכנים, לנהל את הלמידה, לתקשר עם התלמידים/ות, למכור, לערוך ולהוסיף ולתקן. חלק משמעותי מהעבודה ניתן לעשות לבד, אם רוצים. אני מדריכה את הלקוחות שלי בניהול הקורסים שלהם, והצטבר אצלי הרבה מידע, ממש הדרכה מסודרת בעברית, עם צילומי מסך והכל. חשבתי שכדאי שכולם ידעו איך לעשות את זה, שהידע יהיה יותר נגיש, שיהיה out there. אז החלטתי לאסוף את כל הידע הזה מתוך הנסיון שלי. תרגמתי גם קטעים מתוך ההדרכה של לרנדאש שהיא נהדרת, אבל היא באנגלית וזה לא בהכרח נוח לכל אחד/ת.

דיסקליימר – לרנדאש, אלמנטור, וורדפרס, ווקומרס – מתפתחות ומשתנות כל הזמן. התוכן בקורס עלול להיות לא מדוייק או לא עדכני. אנא ראו בקורס הזה סיוע ועצה בלבד, ומעבר לזה אם מתעוררת בעיה או תקלה, יש לפנות לעזרה מקצועית. ניתן לפנות אלי בכל שאלה או הערה, בעמוד יצירת קשר – כאן.

למידע נוסף על בניית אתר קורסים